zondag 12 oktober 2014

Wijs met media

Thea op voor dummies - 2 uur geleden
De eerste keer dat ik "Thea van de Grootevheen" googelde kreeg ik het volgende te zien: 
Ongeveer 0 resultaten (0,34 seconden) Eronder stond de volgende melding:
Sommige resultaten zijn mogelijk verwijderd op grond van Europese wetgeving inzake gegevensbescherming. Meer informatie.:
De tweede keer kwam er gek genoeg 1 resultaat van een onderzoek tevoorschijn nl.: 
Innovatiekracht van Openbare bibliotheken.....23 mei 2007,Thea van de Grootevheen,
Medewerker Uitleen en Tijdschriftenadministratie
Ik stond hier wel van te kijken, ik was het bestaan van dat rapport totaal vergeten.
Als ik echter op "Thea van Zanten" zoek is dat een heel ander verhaal. Ongeveer 52.700 resultaten...
Dat is zo belachelijk veel, ik heb de eerste 40 bekeken. Geen een resultaat ging over mij of is ook maar familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten