zondag 19 oktober 2014

Facebook

Ik heb geen enkele behoefte om lid te worden van Facebook of LinkedIn.
Ik kan me voorstellen dat, als je familie over de hele wereld verspreid woont, het leuk kan zijn om op die manier contact te onderhouden.
Maar aangezien mijn familie en vrienden in de buurt wonen, hoeft het voor mij niet.
Naar mijn mening is Facebook een schijnwereld waarin het leven toch wel erg "leuk" moet zijn.

LinkedIn is denk ik geschikt voor mensen waarvoor het handig is te "netwerken"
Gaat voor mij ook niet op,

1 opmerking:

  1. Ha Thea,
    Onder het kopje 'nieuws en tips' heb ik nog wat extra info gezet over een Facebook-groep. FB is echt niet alleen geschikt voor kletspraatjes maar biedt veel meer. Lees dat extra artikel maar eens. Misschien geeft dat nog een wat ander 'aanzien' aan FB.

    BeantwoordenVerwijderen